Garantievoorwaarden
Tips om lang plezier te hebben van uw bril
- Zet uw bril met twee handen op en af
- Berg uw bril op in een stevig etui
- Spoel de glazen regelmatig af met koud water
- Maak de glazen bij voorkeur schoon met een speciaal reinigingsmiddel
- Wrijf de glazen schoon met een zachte pluisvrije doek
- Poets altijd glas voor glas om spanning op het montuur te voorkomen
- Voorkom beschadigingen. Elk brillenglas kan beschadigen. Een beschadiging op het glas kan niet worden weggewerkt.
- Vermijd contact met een harde ondergrond
- Leg de bril niet met de glazen naar beneden
- Gebruik geen vochtige brillendoekjes
- Gebruik geen schurende of agressieve reinigingsmiddelen
- Vermijd hitte of abrupte temperatuurswisselingen (föhn, sauna, warm water e.d.)
Garantie & Service
De garantieperiode bedraagt twee jaar. Zowel uw montuur als uw glazen zijn gedurende deze periode gegarandeerd tegen fabricage- en montagefouten.* Daarnaast ontvangt u onze Van den Tol-service* bij breuk en/of beschadiging van glazen en montuur. Gedurende twee jaar na aankoopdatum (zoals vermeld op uw factuur) ontvangt u korting bij vervanging van onderdelen:
- 1e halfjaar 60% korting
- 2e halfjaar 40% korting
- 3e halfjaar 25% korting
- 4e halfjaar 10% korting
Deze bepalingen gelden niet voor schade die al door een verzekering (bijvoorbeeld bij verlies of diefstal) zijn gedekt.
Bij vervanging worden zoveel mogelijk identieke onderdelen gebruikt. De glazen worden geleverd met dezelfde sterkte en uitvoering.Wanneer u een reparatie hebt laten uitvoeren door een andere partij, vervallen deze bepalingen.
Binnen een half jaar na aankoop van een complete bril met glazen ontvangt u bij aanschaf van een tweede complete bril met dezelfde sterkte één glas gratis. Hiervoor geldt dat het goedkoopste glas gratis is.
Denk hierbij eens aan een:
- Computerbril
- Sportbril
- Zonnebril
- Reservebril
*niet van toepassing op speciale aanbiedingen en acties